REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
nona-haven.pl
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
2. Właścicielem Sklepu jest CADer Marcin Brzeziński zarejestrowany pod adresem 44-100 Gliwice, ul. Arkońska 7/6, NIP: 6312579674, REGON: 381445178 , tel. 516 912 615, e-mail: nonahavenshop@gmail.com 3. Nabywcą towarów dostępnych w sklepie może być tylko osoba pełnoletnia, będąca Konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (dalej "Klient"). Pojęcie Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. 6. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
8. Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.
§2
Zamówienia
1. Przed finalnym złożeniem zamówienia Klient będzie mógł zapoznać się z informacją dotyczącą składanego zamówienia, które obejmować będzie m.in poszczególne elementy zamówienia (towary) oraz koszty dostawy towaru.
2. Klient może składać zamówienia na towary, znajdujące się w ofercie Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji w Sklepie i posiadania konta.
3. W celu złożenia zamówienia należy wejść na stronę internetową Sklepu a następnie dokonać wyboru towaru, wybrać sposób dostawy i płatności za zamówiony towar. Zamówienie można również składać również na adres mailowy Sklepu.
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem.
5. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
6. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
7. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
8. Do każdego zamówienia Sklep wystawia dowód zakupu (faktura). Dowód zakupu może być wysłany do Klienta na adres mailowy, podany w zamówieniu.
§3
Płatności
1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
przelew na rachunek bankowy Sklepu: 65 1050 1416 1000 0097 3589 4165 (ING Bank Ślaski S.A.). Numer rachunku bankowego podany jest w wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie zamówienia przez Sklep. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
za pobraniem - przy odbiorze towaru gotówką lub kartą
kartą płatniczą lub płatnością online za pośrednictwem serwisu pośredniczącego w płatnościach - system
2. Po otrzymaniu zapłaty Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji na adres wiadomości email Klienta.
3. W przypadku braku wpłaty należności za zamówienie w terminie 5 dni roboczych, zamówienie będzie anulowane przez Sklep.
§4
Dostawa towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem:
firm kurierskich
paczkomatów Inpost
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
4. Koszt dostawy towaru ponosi Klient, który jest informowany o kosztach dostawy na stronach Sklepu oraz przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia.
5. Koszt dostawy zależny jest od wartości zamówienia, formy płatności i gabarytów zamawianych towarów.
6. Dostawa towarów możliwa jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Zamówione towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
8. Klient powinien sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić protokół szkody w trakcie przyjęcia przesyłki, który jest podstawą reklamacji oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sklep.
§5
Reklamacje
1. Reklamacje wynikające z uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane po przesłaniu protokołu szkody, spisanego w obecności pracownika firmy kurierskiej. Protokół szkody należy spisać w trakcie przyjęcia przesyłki i przesłać go na adres e-mail Sklepu.
2. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, Klient powinien przesłać mailem zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. Należy dołączyć również oświadczenie, opisujące szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do odesłania zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.
4. Klient powinien odesłać towar w stanie nienaruszonym, należycie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Koszt odesłania towaru towaru ponosi Klient.
5. Klient może sprawdzić zakupiony w internecie towar tylko w taki sam sposób, w jaki mogły to zrobić w tradycyjnym sklepie. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. W terminie 14 dni od odstąpienia przez Klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na indywidualne zamówienie klienta i według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§7
Ochrona prywatności
1. Administratorem danych osobowych klientów, przekazanych w ramach rejestracji oraz w celu złożenia zamówienia lub w ramach innych czynności określonych w niniejszym regulaminie jest Właściciel Sklepu.
2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
3. W celu realizacji zamówienia i dostarczenia towaru pod wskazany przez Klienta adres, odbiorcami danych są również firmy transportowe oraz partnerzy handlowi, za pośrednictwem których wysyłane są przesyłki, a także podmioty obsługujące płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą/kredytową.
4. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym newslettera handlowego.
5. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych otrzymanych w procesie rejestracji i złożenia zamówienia. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania a także usunięcia swoich danych osobowych.
6. Właściciel Sklepu chroni przekazane przez Klienta dane osobowe a także dokłada wszelkich starań aby zabezpieczyć je przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione.
Darmowa wysyłka na terenie Polski
NONA NONA NONA NONa